← Svi tekstovi

3.3. Kako najefikasnije iskoristiti Instagram u svrhu marketinga?

U ovom tekstu naučićete
  • ✔ Koje tipove Instagram oglasa možete kreirati

  • ✔ Na koje sve načine možete napraviti Instagram oglas

  • ✔ Kako da odaberete najbolja podešavanja za svoj oglas

  • ✔ Kako da kreirate uspešne i efikasne oglasne kampanje

3.3.1. Šta su to Instagram oglasi i koji sve tipovi postoje?

Svi znamo da je Instagram jedna od najpopularnijih društvenih mreža današnjice, a ono što posebno fascinira jeste podatak da je gotovo milijardu ljudi aktivno koristi svakog meseca. Kada je ova mreža osnovana u oktobru 2010. godine, retko ko je mogao da pretpostavi da će upravo ona postati jedna od vodećih platformi za oglašavanje.

S obzirom na to da je Instagram pretežno vizuelna platforma, pravljenje reklamnih kampanja verovatno i nije prva asocijacija koja se vezuje za nju. U prvim godinama svog postojanja ova društvena mreža ni nije nudila mogućnost plaćenog oglašavanja što se promenilo tek od onog momenta kada je kupljena od strane, mnogo poznatije i popularnije, kompanije Facebook.

Instagram je u samom početku imao veoma ograničenu ponudu za pravljenje i plasiranje oglasa, što se u značanoj meri promenilo 2015. godine za koju se može reći i to da je bila prelomna za samu platformu. Upravo počevši od te godine opcije za oglašavanje putem Instagrama postaju u značajnoj meri razvijenije, a kompanije i brendovi različitih delatnosti dobijaju priliku da kreiraju raznovrsne tipove kampanja, kao i da se obrate željenoj publici.

Razvoj reklamiranja na Instagramu je u najvećoj meri posledica integracije sa Facebook-om i preuzimanja određenog dela njegovih funkcionalnosti. Instagram oglase je moguće kreirati direktno na ovoj mreži, ali takođe i putem Facebook Ads Manager-a što pruža veliki broj različitih opcija, kako za targetiranje publike, tako i za podešavanje budžeta.

Sve ove mogućnosti su doprinele tome da se veliki broj poznatih kompanija i ličnosti odlučuje za plasiranje oglasnih kampanja upravo na ovoj mreži. Statistički podaci nam govore o tome da čak 2 miliona korisnika trenutno upotrebljava Instagram u svrhu reklamiranja. On je posebno pogodan za one firme i brendove koji se bave određenim vidom prodaje, ali se takođe koristi i za promovisanje različitih vrsta usluga.

• Tipovi Instagram oglasa

Nakon što smo istakli u kolikoj je meri Instagram postao značajan deo digitalnog marketinga, vreme je da vidimo i koji su to osnovni tipovi Instagram oglasa koje možemo kreirati. Opcije koje nam se prvenstveno nude i koje se ujedno i najčešće koriste jesu: Instagram Stories oglasi, Photo oglasi, Video oglasi, Carousel oglasi i Collection oglasi.

Svi navedeni tipovi oglasa se mogu prikazati na samom Instagram feed-u, kao i u okviru Stories-a, ukoliko je uključena i ta opcija. Ono što Instagram takođe nudi prilikom kreiranja oglasa jesu takozvani call-to-action dugmići koji pomažu u postizanju željenog cilja i to na taj način što se publika navodi na obavljanje određene aktivnosti.

Call-to-action (ili skraćeno CTA) predstavlja pojam u okviru digitalnog marketinga koji označava određeni sadržaj koji za glavni cilj ima podsticanje korisnika na neku aktivnost. Kao primere takvih aktivnosti možemo navesti sledeće: kupovina određenog proizvoda, poseta vebsajta, prijava na Newsletter i slično.

Najkorisniji, a ujedno i najčešće upotrebljivani CTA dugmići u svim tipovima Instagram oglasa jesu:

Visit profile: ovo CTA dugme se koristi onda kada pravimo oglasnu kampanju koja za krajni cilj ima posetu nečijem profilu.

Book Now: ovu opciju možemo iskoristiti ukoliko na našem vebsajtu imamo mogućnost online rezervacije nekog proizvoda ili usluge.

Contact Us: ova mogućnost nam može biti korisna ukoliko je cilj naše oglasne kampanje da nas što veći broj ljudi pozove telefonom ili kontaktira putem mejla.

Sign up: ovaj tip CTA se najčešće koristi onda kada želimo da navedemo ljude da se prijave na naš Newsletter ili na neku drugu vrstu online formulara.

Learn more: ova opcija se uglavnom koristi u onim situacijama kada želimo da preusmerimo publiku na naš sajt kako bi se tamo detaljnije informisala o nama.

Shop Now: kao što mu i samo ime govori, ovaj CTA za glavni cilj ima podsticanje ljudi na kupovinu nekog proizvoda ili usluge, što se najčešće vrši preko određene vrste internet prodavnice.

Send Message: ovu opciju koristimo onda kada pravimo kampanje koje za primarnu svrhu imaju podsticanje publike da nas kontaktiraju slanjem direktne poruke na Instagramu.

instagram call to action button

Na slici iznad (napomena: slika je dostupna samo korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja) možete videti kako izgleda prozor u okviru Instagrama koji nudi gore pomenute opcije.

Ono što se takođe određuje već na samom početku kreiranja Instagram kampanja (a što se posebno odnosi na one kampanje koje se kreiraju direktno u okviru ove društvene mreže) jesu i krajnje destinacije na koje želimo preusmeriti targetiranu publiku. Ove destinacije su ustvari i krajni ciljevi koje hoćemo da postignemo sa našom kampanjom. Za sve tipove kampanja uglavnom postoje tri glavna cilja:

- Poseta profila - kada je prvenstveni cilj da neko poseti naš profil kako bi se detaljnije informisao o nama.

- Poseta vebsajta - kada želimo da povećamo količinu saobraćaja na sajtu.

- Slanje direktne poruke - kada želimo da navedemo publiku da nam se direktno obrati porukom kako bi smo joj na taj način pružili dodatne informacije o našem poslovanju.

Na slici ispod (napomena: slika je dostupna samo korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja) imate priliku da vidite kako izgleda prozor u okviru kojeg se biraju navedeni ciljevi.

instagram destination button

Nakon što smo nabrojali koji sve tipovi oglasa postoje i objasnili koji se CTA dugmići najčešće koriste uz njih, vreme je da navedemo i glavne karakteristike svih prethodno pomenutih oglasa:

1. Instagram Stories oglasi - Instagram Stories oglasi su u suštini oni oglasi koji se pojavljuju među ostalim Stories objavama targetirane publike. U okviru kampanja sa ovim tipom oglasa imamo mogućnost da najpre izaberemo publiku kojoj ćemo prikazati oglas, a zatim i da odredimo koliko često će joj se on prikazivati.

Većina vas već zna da Stories objave imaju „rok trajanja“ od 24 časa i da nakon toga nestaju. Upravo je to razlog zašto je ovaj tip oglasa idealan za one koji žele da promovišu neku trenutnu akciju ili kratkotrajnu ponudu. Takođe, ova vrsta oglasa postaje sve popularnija jer nudi mogućnost dodavanja različitih filtera, stikera i efekata, koji oglasu daju jednu zabavnu i privlačnu notu.

2. Photo oglasi - Photo oglasi su oni oglasi koji se u praksi najčešće i koriste iz razloga što je ovaj format najrasprostranjeniji u okviru Instagrama. Ovi oglasi pružaju sjajnu priliku da se različiti proizvodi i usluge prikažu kroz zanimljive i kreativne vizuale.

Biranjem adekvatnog cilja, kao i dobrim targetiranjem publike, uz pomoć ove vrste oglasne kampanje mogu se postići izuzetno dobri rezultati. Najveći razlozi za ovo jesu to što su fotografije pogodan format za plasiranje oglasnih poruka, kao i to što se pojavljuju među drugim, „običnim“, objavama pa ih je veoma lako uočiti.

3. Video oglasi – Određena istraživanja svetskih marketinških agencija govore o tome da Instagram korisnici sve više gledaju video snimke, kao i to da ih često objavljuju na svojim profilima. Upravo zbog toga su video oglasi u poslednje vreme postali izrazito popularni i efektni.

Iako su na ovoj društvenoj mreži video snimci ograničeni na vremensko trajanje od jednog minuta, to ni u kom slučaju ne znači da određeni proizvod ili uslugu nije moguće jasno i kvalitetno prezentovati. Situacija je zapravo potpuno suprotna, a razlog tome je na prvom mestu taj što je video format kao takav pogodan za razna eksperimentisanja.

4. Carousel oglasi - ovaj tip oglasa korisnicima pruža mogućnost listanja kroz niz fotografija ili video snimaka koji poseduju i neko od CTA dugmića koje je ih (kako smo već pomenuli) navodi na određenu aktivnost. Koristeći Carousel oglase možemo, na jedan relativno jednostavan način, istaći glavne prednosti našeg proizvoda ili usluge.

Ovi oglasi su idealni za one kompanije koje predstavljaju različit spektar svoje ponude. S obzirom na to da su zanimljivi i da željenoj publici predstavljaju više različitih produkata istovremeno, Carousel oglasi mogu prikazati veoma dobre rezultate.

5. Collection oglasi – Ovaj tip oglasa je prvi put prezentovan početkom 2018. godine i od tada se relativno često upotrebljava. Collection oglasi su veoma pogodni za one kompanije ili brendove koji se bave internet prodajom, a razlog je taj što se kupovina može obaviti direktno putem oglasa koji je povezan sa odgovarajućom veb stranicom.

Ovi oglasi predstavljaju određenu vrstu kombinacije fotografija, video snimaka i konkretnog poziva na akciju (CTA) što ih čini veoma efektnim kada je u pitanju doprinos povećanju prodaje, pa ih zbog toga ne bi trebalo izgubiti iz vida ukoliko se bavite nekom vrstom online trgovine.

Logično pitanje, koje vam je verovatno palo na pamet nakon ovog uvodnog predstavljanja, jeste: kako da odaberem onaj tip Instagram oglašavanja koji će biti najbolji za mene? Da biste dobili adekvatan odgovor na ovo pitanje najpre treba dobro da razmislite o tome koji je vaš cilj, odnosno šta je tačno to što želite da postignete.

Navedimo jedan primer: ukoliko je jedan od primarnih razloga zbog kojih pravite oglasnu kampanju povećanje svesti o vašem brendu, malo je verovatno da ćete se odlučiti za Collection oglase koji direktno prodaju proizvod. Umesto njih, dobro bi bilo da odaberete photo ili video oglase koji, uz odgovarajuće CTA dugme, mogu doneti rezultate koje želite. Bez obzira na to koji tip oglasne kampanje vam deluje najprivlačnije, uvek vodite računa o tome da on bude u skladu sa vašim ciljem.

Sada kad smo prošli kroz najbitnije podatke vezane za tipove Instagram oglasa, pravo je vreme da vidimo i to kako izgleda proces kreiranja jedne Instagram kampanje.

3.3.2. Proces kreiranja Instagram oglasa

Na početku ovog teksta pomenuli smo da postoje dva osnovna načina na koje je moguće napraviti oglas na Instagramu. Jedan od njih podrazumeva kreiranje oglasa putem Facebook Ads Manager-a, i ovaj proces veoma nalikuje pravljenju klasičnog Facebook oglasa. Drugi način se odnosi na kreiranje kampanje u okviru samog Instagrama, što je lakša, ali i nešto ograničenija opcija o čemu ćemo detaljnije govoriti u nastavku.

• Kako kreirati Instagram oglase uz pomoć Facebook Ads Manager-a?

Facebook Ad Manager nam daje mogućnost da kreiramo oglase koji će istovremeno biti prikazani i na Facebooku i na Instagramu. Pored ovoga, možemo eksperimentisati i sa različitim podešavanjima publike na jednoj i drugoj društvenoj mreži kako bismo proverili šta nam donosi najbolje rezultate.

Da biste krenuli sa procesom kreiranja oglasa putem Ads manager-a neophodno je:

- da najpre posedujete Facebook stranicu koja prezentuje vaše poslovanje

- da tu istu stranicu povežete sa Facebook Business Manager-om

- da odete na sajt business.facebook.com kako biste povezali stranicu

- da na tom sajtu kliknete na opciju Create Account i da uneste ime svoje kompanije ili brenda

- da u padajućem meniju izaberete svoju Facebook stranicu

- i da na kraju unesete svoju email adresu

Nakon svih ovih koraka u okviru Facebook Business Manager-a otvoriće se prozor u kojem ćete moći da odredite dalja podešavanja. Na slici ispod (napomena: slika je dostupna samo korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja) možete videti kako izgleda osnovni prozor u okviru Business Manager-a.

facebook business manager

Posle kreiranja naloga možete krenuti sa pravljenjem svog prvog Instagram oglasa, a svi koraci koje morate proći na tom putu su objašnjeni ispod.

Korak 1: Povežite Instagram profil sa Facebook Business nalogom

Kako biste ovo učinili neophodno je:

- da se ulogujete na svoj Business Manager nalog

- da zatim kliknete na meni koji se nalazi u gornjem levom uglu

- da odatle uđete na Business Settings opciju, a nakon toga ispod dela Accounts pronađete i kliknete na opciju Instagram Accounts

- da zatim odaberite dugme Add kako biste povezali željeni Instagram profil sa Business Manager-om.

Na kraju, ukoliko ste zadovoljni svojim podešavnjima, kliknite na opciju Save Changes.

instagram account

Na slici iznad (napomena: slika je dostupna samo korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja) prikazan je prozor koji se otvara nakon odabira pomenutih opcija.

Korak 2: Izaberite cilj

Nakon što se povezali Instagram profil sa Business Manager-om, možete kliknuti na Ads Manager tab kako biste započeli sa kreiranjem oglasa. Ukoliko niste sigurni kako se ovo radi, vratite se na prethodni tekst u kojem je sve detaljno objašnjeno.

Kao što je to slučaj i kod pravljenja Facebook oglasa, i za Instagram oglase je neophodno da najpre odaberete cilj koji želite da postignete sa svojom kampanjom. To, kao što je već pomenuto u prethodnom tekstu, mogu biti: brand awarness, reach, website traffic, post engagement i slično. Nakon odabira cilja, treba da imenujte kampanju kako biste znali na koji se oglas odnosi.

Korak 3: Targetirajte publiku

Kada odaberete cilj koji najbolje odgovara vašim potrebama, potrebno je i da odredite publiku koju želite da targetirate svojim oglasom. Za razliku od procesa kreiranja oglasa u okviru samog Instagrama, ovde vam se nudi mnogo više različitih opcija koje pomažu da se odabere najadekvatnija publika.

Među mnogobrojnim mogućnostima koje možete odabrati tu su: pol, starosna struktura, lokacija, interesovanja. Deo koji se naziva Detailed targeting nudi posebno zanimljive opcije jer se, između ostalog, mogu targetirati oni koji su već imali neki vid interakcije sa našim sadržajem na Facebooku ili Instagramu, oni koji su posetili naš sajt, prijavili se na naš Newsletter i slično.

Korak 4: Podesite placement i budžet

U okviru Placement sekcije možete odlučiti gde će se vaši oglasi prikazati. Ako pravite oglas za Instagram, logično je da ćete najpre odabrati ovu društvenu mrežu, ali pored toga vaš oglas se može prikazati i na Facebooku ili Messengeru. Što se tiče uređaja, za Instagram je nužno da odaberete mobilne uređaje jer se u suprotnom vaš oglas neće prikazati.

Što se tiče budžeta, situacija je ista kao i kada se kreiraju Facebook oglasi (v. tekst), pošto možete odabrati koliko novca maksimalno želite da potrošite u okviru jednog dana, ili možete izabrati lifetime budžet i podesiti vremenski interval u okviru kojeg će se vaš oglas prikazati.

Korak 5: Napravite svoj oglas

Poslednji korak predstavlja kreiranje samog oglasa, odnosno odabir fotografije ili video snimka kojim će se prezentovati oglas. Prvo što treba da učinite jeste da odaberete Instagram profil na kojem želite da plasirate svoju kampanju, a ukoliko želite da se reklamirate i na Facebooku, onda možete odabrati i željenu Facebook stranicu.

Nakon toga odaberite sliku ili video snimak kojim želite da promovišete oglas, izaberite ili napišite odgovarajući tekst, a ukoliko to želite možete preći i na naprednija podešavanja kao što je to na primer, dodavanje Facebook piksela. Kada budete zadovoljni podešavanjima, kliknete na dugme Confirm i vaš oglas će biti spreman za promociju.

• Kako kreirati Instagram oglase na samom Instagramu?

Prethodni deo ovog poglavlja bio je posvećen objašnjenju procesa kreiranja oglasa u okviru Facebook Ads Manager-a. Sada je vreme da vidimo kako se prave oglasi u okviru same Instagram aplikacije.

Pre nego što nastavimo dalje, neophodno je napomenuti i to da oglase možete kreirati samo ako ste podesili da vaš Instagram profil bude Business profil. Ovo možete jednostavno podesiti klikom na opciju Settings i odabirom Add a Business account opcije (izgled prozora je predstavljen na slici ispod koja je dostupna korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja). Nakon ovoga možete uneti svoju email adresu, odrediti ime i šifru i na taj način povezati Instagram profil sa odgovarajućom Facebook stranicom.

instagram business account

Nakon što svoj profil prebacite na Business model, možete započeti sa procesom oglašavanja. Na Instagramu je ovaj proces nešto jednostavniji jer se promocije započinju direktno na određenom postu. Ono što je prvenstveno potrebno da uradite jeste da odaberete objavu koju ćete oglašavati i da direktno ispod nje kliknete na dugme Promote.

Prvi korak u kreiranju oglasne kampanje jeste izbor jednog od tri cilja o kojima je bilo reči u uvodnom delu teksta. Da ponovimo, ciljeve (ili destinacije) na koje možemo uputiti targetiranu publiku jesu: naš profil, stranica na našem vebsajtu ili ih možemo usmeriti na to da nam pošalju direktnu poruku.

Nakon odabira cilja, treba da se odlučite i za najadekvatnije call-to-action dugme koje vam može pomoći u postizanju željenih rezultata. Prilikom prikaza oglasa, ovo dugme će se pojaviti odmah ispod objave.

Kada je u pitanju izbor publike, možete se odlučiti za Automatic audience što znači da će algoritam Instagrama sam pronaći publiku prema kriterijumu sličnosti sa vašim trenutnim pratiocima. Ukoliko želite da preuzmete stvari u svoje ruke i sami odredite publiku, izabraćete opciju Create your own u okviru koje ćete najpre imenovati svoju publiku, zatim odrediti njenu lokaciju, interesovanja i starosnu strukturu (u rasponu od 13-65 godina). Ono što je bitno napomenuti jeste da su mogućnosti ovde nešto ograničenije nego kod kreiranja oglasa putem Ads Manager-a iz razloga što algoritam Instagrama još uvek ne funkcioniše toliko efikasno kao onaj na Facebooku.

instagram audience

Na slici iznad (napomena: slika je dostupna samo korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja) možete videti kako izgleda prozor u okviru kojeg se podešava željena publika.

Poslednji korak predstavlja odabir budžeta i vremenskog trajanja oglasa (minimalno 1 dan, a maksimalno 30 dana). Kada budete zadovoljni svim podešavanjima, kliknite na Create Promotion. Nakon toga treba da sačekate da vaš oglas prođe proces provere i odobravanja, što se obično završava za manje od sat vremena./p>

Na slici ispod (napomena: slika je dostupna samo korisnicima koji blogu pristupaju sa desktop ili laptop uređaja) predstavljen je prozor u kojem se podešavaju budžet i trajanje oglasa.

instagram budget

3.3.3. Saveti za maksimalno korišćenje potencijala Instagram oglašavanja

Svrha prethodnog poglavlja bila je da se, korak po korak, objasne načini kreiranja Instagram oglasa, kako pomoću Ads Manager-a, tako i putem same Instagram aplikacije. U ovom delu pažnju ćemo posvetiti savetima koji vam mogu pomoći u kreiranju efikasnih i uspešnih kampanja.

• Upoznajte svoju publiku

Ovo je jedna od najbitnijih stvari kada je u pitanju kreiranje kvalitetne oglasne kampanje. Ni najkreativnije osmišljen oglas vam neće doneti dobre rezultate ukoliko ne znate kome treba da ga plasirate. Zbog toga je veoma važno da izvršite detaljno istraživanje publike kako biste pronašli onu grupu ljudi kod koje postoji najveća šansa da će postati kupci vašeg proizvoda ili konzumenti vaših usluga.

Istina je da je nekada teško znati sa kojom ćemo publikom postići najveći uspeh. Zbog toga je uvek dobra ideja testirati nekoliko različitih podešavanja kako bi se uočilo koje od njih je najefikasnije. Kada osmišljavate oglasnu kampanju potrebno je da se zapitate kojoj bi to publici najviše odgovarala poruka koju nameravate da pošaljete. Za postizanje dugoročnog uspeha smatram da je najbolja ideja da pokušate da se identifikujete sa onima kojima se obraćate.

• Mudro upotrebljavajte tekst

Kažu da je jedna slika vrednija od hiljadu reči, ali to nikako ne znači da reči nisu bitne. Iako je Instagram pretežno vizuelna mreža koja se bazira na zanimljivim fotografijama i video snimcima, bez kvalitetnog teksta nije moguće ostvariti željene rezultate.

Izdvojite određeno vreme za osmišljavanje kreativnog teksta i potrudite se da on sadrži i neki poziv na akciju kako biste dodatno povećali šansu da neko klikne na vaš oglas. Publiku može privući kako slika, tako i tekst, i upravo zbog toga smatram da je veoma poželjno posvetiti se svim aspektima svog oglasa.

• Koristite hashtag-ove

Jedno od glavnih pravila Instagram oglašavanja jeste da nikako ne podcenjujete moć hashtag-ova. Njihovim dodavanjem u velikoj meri možete povećati procenat engagement-a na svojim objavama. Osim ovoga, dobra ideja jeste i da za svaku objavu postavite nekoliko hashtag-ova koji se direktno odnose na vašu kompaniju ili brend kako biste ojačali takozvani brand awareness.

Za jednu objavu možete iskoristiti do 30 hashtag-ova, ali uvek prvenstveno razmišljajte o kvalitetu, a tek onda o kvantitetu. Možete izvršiti i istraživanje popularnih hashtag-ova povezanih sa vašim proizvodom ili uslugom kako biste pronašli one koji privlače vašu ciljnu publiku.

• Budite konzistentni

Da li ste znali da čak 60% svetskih brendova koristi iste filtere prilikom postavljanja svake Instagram objave? Oni to ne rade iz razloga što se plaše eksperimentisanja već zbog toga što nameravaju da stvore jedinstveni imidž po kojem će postati prepoznatljivi.

Pored toga što vaš oglas treba da bude zanimljiv, trebalo bi i da predstavlja vas kao autentičnu kompaniju ili brend. Zbog toga je preporuka da pronađete neki element koji će vas najbolje prezentovati (logo, filter...) i da ga se držite prilikom kreiranja svake objave.

• Merite i analizirajte podatke

Isto kao što je to slučaj i sa Facebook oglasima, i performanse Instagram oglasa je moguće posmatrati u okviru Ads Manager-a. Da bi se kreirale kvalitetne oglasne kampanje, neophodno je konstantno proveravati njihovu uspešnost kako bi se u budućnosti primenjivale samo one strategije koje donose najbolje rezultate.

Ukoliko redovno pratite i analizirate rezultate, možete postaviti realistične ciljeve za sve vaše kampanje i konstatno napredovati. Kao što smo to već više puta pomenuli u ovom tekstu, uvek eksperimentišite sa različitim podešavanjima i kreativnim rešenjima jer je to jedini način da uvidite šta vam donosi veći, a šta manji uspeh. Pored ovoga, savet je da isprobate i razne CTA dugmiće, kao i hashtag-ove da biste proverili koji od njih privlače najveći broj ljudi.

3.3.4. Zaključna razmatranja

Glavna svrha ovog blog teksta bila je da se objasne osnovni tipovi Instagram oglasa, kao i glavni načini njihovog kreiranja. Kao što ste imali priliku da vidite, postoje dva načina na koje je moguće napraviti Instagram oglase, a za koji od njih ćete se odlučiti u najvećoj meri zavisi od vaših ličnih preferencija.

Ukoliko vam je potrebno više mogućnosti za podešavanje publike verovatno ćete se odlučiti da kreirate oglas pomoću Ads Manager-a, a ukoliko, sa druge strane, želite da uštedite vreme i brzo napravite kampanju, bolje rešenje je da za obavljanje ovog posla izaberete samu Instagram aplikaciju.

Ono što je u svakom slučaju preporučljivo jeste isprobavanje različitih formata i tipova oglasnih kampanja. Iako bi prvenstveno trebalo voditi računa o samom cilju kampanje i na osnovu toga izabrati adekvatnu kampanju, postoje određeni formati oglasa kao što su to, na primer, photo, video ili stories koji se mogu iskoristiti bez obzira na tip poslovanja koje vodite. Savetujem vam da, koji god tip oglasa da odaberete, uvek dodate nekoliko relevatnih hashtag-ova, kao i da pažnju posvetite pronalasku CTA dugmeta koji najbolje odgovara vašoj kampanji.

Instagram oglasi postaju sve popularniji i zbog toga je dobra ideja da što pre krenete sa oglašavanjem na ovoj platformi. Možete se veoma prijatno iznenaditi rezultatima koje ćete postići, a koje možda, u ovom trenutku, ne možete ni predvideti.

Kao i uvek, ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć prilikom kreiranja Instagram oglasa, ili ukoliko imate neko pitanje, uvek mi se možete obratiti putem kontakt forme ili poruke na društvenim mrežama. Sa druge strane, očekujem da mi preporučite strategije koje su vama donele najviše uspeha kako bih i sama mogla da isprobam nove mogućnosti. 😊

Sledeći tekst →