Display Kampanja

Display kampanja jeste kampanja koja se vezuje za Google Ads oglašavanje. Njena glavna karakteristika jeste ta što se oglasi ne prikazuju u tekstualnom vidu, već u vidu slikovnih banera koji, kad se kliknu, korisnike vode na sajt koji ste prethodno targetirali oglasom.

Prostije rečeno, u okviru ovog tipa kampanje fokus je na onim oglasima koji se primarno zasnivaju na slikama, odnosno na oglasnim banerima. Oni takođe mogu imati određeni tekst uz sebe, ali u najvećoj meri privlače publiku svojim vizuelnim predstavljanjem. Ono što je posebno specifično za ovaj tip kampanje jeste da se ona za razliku od Search kampanje prikazuje mnogo široj publici. Ovaj tip oglasa možemo videti na mnogo različitih mesta na internetu koji čine deo display mreže.

Veliki broj popularnih sajtova „izdaje“ određeni prostor oglašivačima kao vid dodatne zarade. Kada kreirate oglase u okviru ovog tipa kampanje možete očekivati da će se oni pojaviti na nekom od tih sajtova. Nije moguće tačno i precizno odrediti na kojim će to sajtovima biti jer Google ima poseban algoritam koji raspoređuje oglase na različitim mestima.

Ukoliko želite da saznate više o Display kampanjama, i načinima njihovog kreiranja, savetujem vam da posetite zvaničnu Google Ads dokumentaciju, kao i da pročitate moj tekst koji se bavi vrstama kampanja u okviru ovog alata.