Search Network Kampanja

Search network kampanja vezuje se za oglašavanje na Google Ads-u i predstavlja osnovni vid kampanja u ovom alatu. Ovaj vid kampanje odnosi se na tekstualne oglase koji se korisnicima prikazuju na samom vrhu pretraga i pored kojih stoji mala naznaka koja označava da se radi o plaćenim oglasima, a ne o organskim rezultatima.

Naziv Search network kampanja potiče iz činjenice da se, u okviru date kampanje, oglasi pojavljuju direktno prilikom pretraga na samom Google pretraživaču ili na nekoj od njegovih partnerskih mreža. Oglasi kreirani za ovaj tip kampanja primarno se baziraju na ključnim rečima postavljenim u okviru same kampanje, a korisnicima koji pretražuju targetirane ključne reči će se upravo on i prikazati u samim rezultatima.

Glavni cilj ovog tipa kampanje jeste da privuče ljude na određenu akciju koja zavisi od vrste oglašavanja koju odaberete. U okviru Search network kampanja imate mogućnost da targetirate publike ne samo na osnovu ključnih reči, već takođe i na osnovu njihove geografske lokacije i jezika.

Ukoliko želite da saznate više o Search network kampanjama, to možete učiniti putem same Google Ads dokumentacije, kao i u okviru mog teksta koji se bavi ovom temom.