Uvod u Instagram Heštegove

Saznajte zašto su heštegovi važni i kako ih možete iskoristiti u svrhu razvoja vašeg poslovanja.

Author image
Klara Pelhe
Datum ažuriranja
Datum objave
Prva objava:
Vreme čitanja: 18 min.
Featured blog post image

Nema sumnje da je Instagram postao jedna od najuticajnijih društvenih mreža na svetu, a u prilog tome jasno govori i činjenica da na mesečnom nivou ima čak milijardu aktivnih korisnika. Postoji mnogo različitih elemenata koji ovu platformu čine zanimljivom, a jedan koji bismo posebno mogli da istaknemo jesu upravo heštegovi. Njihov značaj u najvećoj meri leži u tome što pomažu ljudima da lakše pronađu fotografije i video snimke sličnog sadržaja i tematike. Iako sami heštegovi nisu originalni izum Instagrama i koriste se i na drugim društvenim mrežama, poput Twitter-a, u poslednjih nekoliko godina počeli su najviše da se upotrebljavaju upravo ovde, a mnogi korisnici kreiraju svoje Instagram profile baš zbog mogućnosti lake i efikasne pretrage putem heštegova.

Na ovom mestu se sa pravom možemo zapitati zbog čega su heštegovi toliko važni i kako bismo mogli da ih iskoristimo u našem poslovanju? Ono što najpre možemo istaći u njihovu korist jeste to da igraju veliku ulogu u povećanju broja pratilaca, što je veoma značajno posebno za one kompanije koje se bave nekim vidom online prodaje putem ove mreže. Pojedine marketinške statistike takođe pokazuju i pomalo neverovatan podatak da skoro 70% Instagram objava koje ne poseduju adekvatne heštegove prolaze potpuno neprimetno, i da ih algoritam često uopšte i ne prikazuje na početnoj stranici.

Sa druge strane, dodavanje samo jednog kvalitetnog heštega može uticati na porast engagement-a (interakcije) za oko 12% što deluje vrlo ohrabrujuće i što nam daje i više nego dovoljan razlog za njihovo korišćenje. Ono što takođe moram da priznam u ovom, uvodnom, delu jeste to da se i sama još uvek upoznajem sa svim moćima heštegova i da sam tek od skoro počela da ih koristim na pravilniji način. Ukoliko ih i vi do sada niste često upotrebljavali, ne brinite, nikad nije kasno da se krene i glavni cilj ovog blog teksta jeste upoznavanje sa heštegovima i svim njihovim mogućnostima.

Do sada smo mogli da vidimo da nam heštegovi daju priliku da dođemo do većeg broja ljudi, a pored toga nam omogućavaju i da lakše pratimo naše kampanje i njihove učinke. Uvek kada promovišemo neku novu objavu, proizvod ili uslugu, uz relevantan hešteg možemo lakše opisati našu ponudu i targetirati upravo onu publiku koju najlakše možemo konvertovati u kupce naših proizvoda ili konzumente naših usluga.

Mislim da je već nakon ovog dela jasno da heštegovi nisu nešto što se nasumično dodaje na kraju objave, već da imaju veliku vrednost koja se može iskoristiti u cilju daljeg razvoja poslovanja. Upravo zbog toga ćemo u nastavku teksta predstaviti osnovne vrste heštegova i objasniti najbolje načine njihovog korišćenja.

Autentičnost Heštegova

Skoro svi veliki brendovi, poput, na primer, kompanija Pepsi i Nike koriste heštegove kako bi povećali stepen interakcije na objavama. Na prvi pogled može delovati kao da njima ovakva aktivnost uopšte nije ni potrebna s obzirom na veliku popularnost, kao i količinu novca koju ulažu u plaćeno oglašavanje. Ipak, kao što vidite, sve uspešne kompanije znaju da organski rezultati imaju najveću vrednost i zbog toga se trude da podstaknu svoje pratioce na dodatnu aktivnost putem kvalitetnih heštegova.

autenticnost hestegova primer

Kao što to možete primetiti na primeru iznad, poznati brendovi se uglavnom fokusiraju na specifične heštegove koji čine deo neke njihove aktuelne kampanje. Jedna od najvećih početnih grešaka prilikom korišćenja heštegova jeste dodavanje identičnih heštegova na sve objave. Kako bi heštegovi imali efekta, potrebno je da se koriste smisleno i da zaista odgovaraju sadržaju same objave.

Preporučljivo je da se čak i kod objava sličnog sadržaja eksperimentiše sa različitim kombinacijama heštegova, izmenama reda reči u njima i slično. Na ovaj način možemo videti koji heštegovi nam daju najbolje rezultate i pomažu nam da prevaziđemo konkurenciju. Stalna upotreba istih heštegova ne samo da može da bude dosadna pratiocima, već na taj način nemamo priliku da poredimo drugačije kombinacije, a samim tim gubimo i šansu za postizanje značajnog stepena interakcije na objavama.

Pre same upotrebe heštegova, trebalo bi uraditi detaljno istraživanje i odrediti one koji će se najčešće koristiti u predstojećem periodu. Na ovaj način će se u značajnoj meri smanjiti šansa za ponavljanjem heštegova, a više reči o samom procesu istraživanja možete pronaći u narednim sekcijama teksta.

Heštegovi Koje Treba Izbegavati

Kada govorimo o heštegovima, nemoguće je da ne pomenemo i neke primere loše prakse koji se često ponavljaju, posebno na novim profilima koji žude da što pre sakupe što veći broj pratilaca. Verujem da ne postoji Instagram korisnik koji nije primetio kako pojedini profili ispod svojih objava navode generičke heštegove kao što su to, recimo: #followforfollowback, #lajkzalajk, #instalike, #followme i slično.

hestegovi za izbegavanje primer

Upotrebom ovakvog tipa heštegova ne možemo postići apsolutno ništa i oni ni na koji način neće doprineti tome da steknemo veći broj pratilaca ili lajkova na objavama. Sa druge strane, ukoliko ih koristimo možemo postići kontraefekat i dobiti veliku količinu spam komentara, a u krajnjoj liniji čak i biti banovani sa Instagrama. Upravo zbog toga je izuzetno važno naglasiti da nikada ne bi trebalo da koristite ovakve heštegova i da se koncentrišete samo na one koji će privući relevantnu publiku na vaš profil.

Kada govorimo o heštegovima koje bi trebalo izbegavati, možemo pomenuti i to da nije dobra ideja često koristiti ni one heštegove koji su izuzetno popularni i koji su već povezani sa nekoliko miliona objava. Ovi heštegovi su obično povezani sa nekim uopštenim pojmovima, kao što su to, recimo: #love, #ljubav, #job, #posao i slično. Oni u svakom slučaju nemaju tako negativan efekat kao generički heštegovi, ali sa njima takođe ne možemo ništa postići iz razloga što će se naša objava izgubiti u moru drugih i ljudi neće biti u mogućnosti da primete naš profil.

job hashtag primer

Optimalan Broj Heštegova

Jedno od prvih pitanja koje se postavlja kada se govori o heštegovima, jeste u kojoj količini ih je preporučljivo koristiti? Prema većini poznatih marketinških izveštaja, možemo zaključiti da najpravilniji odgovor na ovo pitanje glasi da ih ne bi trebalo biti više od 30 na jednoj objavi. Ovaj broj ujedno predstavlja i limit koji nam sam Instagram daje, ali bi u praksi ipak trebalo postaviti manje od 30 heštegova kako bi objava delovala smisleno i razumno. Korišćenje prevelikog broja heštegova može delovati neprofesionalno i neozbiljno i zbog toga je ovde preporučljivo da se vodimo filozofijom "manje je više".

Ako bismo morali da odredimo neki "čarobni" broj, mogli bismo da kažemo da je sve između dva i osam heštegova po postu optimalno i preporučljivo. Upotrebom heštegova u ovom broju pratiocima dajemo utisak da smo promislili o njima i da smo postavili samo one koji zaista imaju veze sa našom objavom. U procesu traženja heštegova uglavnom imamo cilj da ih pronađemo što više, ali nikako nije dobra ideja da ih iskoristimo sve odjednom, već je preporuka da ih podelimo prema različitim temama, proizvodima, uslugama i slično.

Kada budete pravili strategiju upotrebe heštegova, savetujem vam da se ne opteretite brojem već najpre kvalitetom. Ukoliko mislite da zaista ima potrebe za postavljanjem više od osam heštegova u okviru jedne objave, slobodno to učinite, bez straha da ćete pretrerati. Optimalan broj nam služi kao okvir na koji bi trebalo da se ugledamo, ali kao što to i sami znate, najbolji rezultati dolaze eksperimentisanjem. Jedino na šta treba da obratite pažnju jeste to da pronađete adekvatne heštegove koji zaista mogu poslužiti vašem poslovnom cilju.

Heštegovi u Komentarima

Svi korisnici Instagrama dobro znaju da je jedna od glavnih svrha ove društvene mreže kreiranje i plasiranje vizuelno dopadljivog sadržaja. Zbog toga sve velike kompanije i brendovi pokušavaju da imaju kreativne, uredne i tematske profile. Jedan od faktora koji može značajno da naruši izgled određene objave jeste prevelik broj heštegova, koji čak i vizuelno čine da ona deluje prenatrpano i nepregledno. U velikoj broju slučajeva dešava se čak i to da pratioci napuštaju profile koji dodaju mnogo heštegova, a ovaj podatak mogu i lično da potvrdim s obzirom na to da ni sama ne volim da vidim ovakav tip objava.

Ukoliko želite da postavite nešto veći broj heštegova, a da istovremeno izbegnete stvaranje lošeg utiska, preporuka je da deo heštegova umesto na kraj objave postavite u okviru prvog komentara. Na ovaj način vaš profil će delovati mnogo urednije i vašim pratiocima ćete poslati poruku da ste dobro razmislili o heštegovima koje postavljate i da putem komentara želite da dodatno istaknete njihov značaj.

hestegovi u komentarima primer

Iako mnogi korisnici postavljaju razne vrste heštegova u okviru komentara, moja preporuka jeste da se ovde najpre odlučite za one heštegove koji mogu podstaći neku vrstu interakcije. Kao što je to slučaj i kod heštegova ispod objava, i kada su komentari u pitanju trebalo bi da vodite računa da ne preterate i ne postavite više od četiri do šest heštegova. Na primeru iznad možete videti jedan Instagram profil koji koristi opciju postavljanja heštegova u komentarima, ali možemo reći da je ovo pokazatelj loše prakse iz razloga što je komentar prepunjen heštegovima koji nisu u dovoljnoj meri deskriptivni i koji ne pozivaju pratioce na dodatnu interakciju i učešće.

Grupisanje Heštegova

Kada neko pretražuje heštegove na Instagramu, uglavnom mu se prikazuju sugestije o sličnim heštegovima koji se vezuju za istu temu. Svi ovi heštegovi se, na neki način, mogu grupisati i podeliti prema specifičnim proizvodima, uslugama i sadržaju koji opisuju. Ukoliko zamislimo, recimo, da na našem profilu reklamiramo fitnes opremu, heštegove koje koristimo mogli bismo da podelimo u sledeće grupe:

#fitnes

#ljubiteljifitnesa

#zdravzivot

#sportskiduh

#fitnestrener

#fitneszavisnik

Svi gore navedeni heštegovi služe samo kao opisni primer i nije izvršeno detaljno ispitivanje njihove realne popularnosti na Instagramu. Kao što to možete primetiti, podelom heštegova na ove grupe targetiramo različitu publiku i opisujemo određene životne navike. Prilikom istraživanja heštegova, što je ujedno i jedan od najvažnijih koraka, trebalo bi da razmislite o nekoj zamišljenoj grupi kojoj bi mogli da pripadaju i da sve to negde zapišete. Ovaj postupak će vam pomoći da jasnije odredite gde i kada da koristite koje heštegove i da upotrebljavate samo one koji su zaista relevantni za vašu objavu. Na ovaj način ćete takođe značajno povećati šansu da pronađete nove pratioce koji se interesuju za vašu ponudu.

Popularnost Heštegova

Sam termin popularnost heštegova odnosi se na broj heštegova koji su povezani sa nekom objavom. Drugačije rečeno, to je ukupan broj objava koji sadrži određeni hešteg. Ukoliko se pitate zbog čega ova tema zaslužuje posebnu sekciju, možemo reći da se glavni razlog krije u činjenici da sama popularnost heštegova u velikoj meri utiče na to kakve ćemo rezultate postići, sa koliko kompetitora ćemo se nadmetati, kao i na to koliki stepen interakcije ćemo ostvariti. Informaciju o tome koliko često se koji hešteg koristi možemo vrlo lako dobiti putem bilo kog alata koji služi za njihovo istraživanje. Iako ne postoji neka zvanična podela heštegova prema njihovoj popularnosti, radi boljeg objašnjenja možemo se osloniti na jednu uopšteniju podelu na veoma popularne i srednje popularne heštegove.

Veoma Popularni Heštegovi

Kada govorimo o veoma popularnim heštegovima uglavnom mislimo na one heštegove koji su povezani sa više od 500,000 objava. Ukoliko posmatrate zvaničnu Instagram statistiku, možete primetiti da se na ovoj mreži svake sekunde postavi po jedna objava koja sadrži veoma popularni hešteg. Već samo ovaj podatak deluje pomalo obeshrabrujuće i govori nam o tome da, ako se odlučimo za ovakav hešteg, postoji zaista velika šansa da naša objava nikada neće doći do željene publike iz razloga što će biti zatrpana među mnogo drugih, sličnih objava.

Sa druge strane, iako je u realnosti zaista teško dobro se rangirati upotrebom ovakvih heštegova, veoma popularni heštegovi nam u nekim situacijama ipak mogu doneti poneki dodatni lajk ili povećati bazu naših pratilaca, pa ih možete koristiti s vremena na vreme. Heštegovi koji su izrazito popularni uglavnom su povezani sa nekim generičkim pojmovima koji se često ponavljaju, a primer jednog takvog heštega možete videti na slici ispod.

fashion veoma popularan hešteg primer

Srednje Popularni Heštegovi

Među srednje popularne heštegove spadaju svi oni heštegovi koji su povezani sa manje do 500,000 objava, iako ne postoji jasna donja granica do koje idu. Ova vrsta heštegova koristi se za targetiranje specifične grupe ljudi koja pretražuje heštegove povezane sa nekim proizvodima ili uslugama. Oni su u praksi često isplativiji iz razloga što svaki novi pratilac koji dođe putem ovakvog heštega može mnogo lakše postati naš kupac ili konzument naših usluga.

S obzirom na to da ne postoji zvanična definicija o najoptimalnijem broju srednje popularnih heštegova, sumirajući različita marketinška istraživanja, mogli bismo da kažemo da su to svi oni heštegovi koji sadrže između 20.000 - 400.000 objava. Ova količina objava govori o tome da su heštegovi popularni, ali da koristeći njih imamo realnu mogućnost da dođemo do nove publike koja će na ovaj način saznati za nas.

businessgoal srednje popularan hešteg primer

U nekom idealnom slučaju mogli bismo da kažemo da je najbolje kombinovati veoma popularne i srednje popularne heštegove, ali ukoliko tek počinjate da razvijate svoj profil, ipak vam preporučujem da se odlučite za manje popularne heštegove kako bi vaše objave bile bolje rangirane i češće prikazivane. Isto tako, na ovaj način ćete se takmičiti sa manjim brojem sličnih objava i lakše postići svoj poslovni cilj.

Tipovi Heštegova

U prethodnim odeljcima ovog teksta više puta smo naglasili značaj odvajanja heštegova u zasebne grupe i tipove kako bi se uz svaku objavu koristili samo relevantni heštegovi. I ovde možemo reći da ne postoji neka zvanična podela tipova heštegova koje bismo se mogli pridržavati u svakom trenutku, ali i pored toga, prema njihovoj učestalosti i popularnosti možemo nabrojati nekoliko najvažnijih vrsta, što možete i videti u nastavku teksta.

Brend Heštegovi

U digitalnoj eri, brend heštegovi su na neki način postali ekvivalent sloganima. Iako slogani u svakom slučaju i dalje imaju širu primenu pošto se mogu koristiti na raznim mestima, na samim digitalnim platformama možemo reći da ovaj tip heštegova predstavlja njihovu dostoju zamenu. Skoro svi veliki brendovi kreiraju svoje autentične heštegove koji nalikuju njihovim sloganima i kojima predstavljaju neku aktuelnu kampanju koju vode. Sa druge strane, veoma je važno napomenuti da ovaj tip heštegova treba da koriste i oni koji tek počinju da grade svoj brend iz razloga što im oni mogu pomoći da postanu prepoznatljivi i da njihove objave dođu do mnogo šire publike.

brend hestegovi primer

Kao što smo već rekli, ovaj tip heštegova može da predstavlja slogan neke kompanije ili neke aktuelne reklamne kampanje, ali takođe mogu da referišu i na njeno ime, lokaciju, neku specifičnu karakteristiku i slično. Ukoliko tek počinjete sa razvojem svog poslovanja, brend heštegovi vam neće doneti mnogo publike i interakcije na objavama iz prostog razloga što oni neće biti popularni, ali smatram da ih je ipak dobro ponekad ubaciti kako biste svojim objavama dali svojevrsni pečat i kako biste krenuli da gradite i jačate svoj brend.

Heštegovi o Proizvodima i Uslugama

Ovaj tip heštegova, kao što mu i sam naziv govori, koristi se kako bi se dodatno opisali pojedini proizvodi ili usluge. Oni mogu biti korisni za targetiranje publike koja već zna šta želi da kupi ili nauči, a Instagram koristi kao sredstvo za istraživanje i upoređivanje različitih proizvoda i usluga. Kako ja mnogo volim španski jezik, na Instagramu mogu da tražim različite profile koji se bave edukacijom, koristeći ovaj tip heštega.

Ukoliko se na svom profilu bavite bilo kojom vrstom online prodaje ili promocije nekog projekta, savetujem vam da dodate neki hešteg ovog tipa iz razloga što će oni zaista imati vrednost za onu publiku koja se interesuje za sličan sadržaj. Na ovaj način ćete svojim pratiocima takođe jasno ukazati na to čime se bavite i šta sve nudite.

Target Heštegovi

Ovaj tip heštega nalikuje heštegovima o proizvodima i uslugama, samo što je nešto sveobuhvatniji i nije u tolikoj meri konkretan. On se u najvećoj meri koristi kako bi se došlo do one publike koja poseduje određena interesovanja, ponašanja ili životne navike koji se mogu povezati sa našom ponudom. Ovo bi, recimo, značilo da bih ja u svojim objavama trebalo da koristim heštegove koji se odnose na ljude koji vole digitalni marketing i žele da nauče nešto više o ovoj temi, što ću u praksi zaista i krenuti češće da radim.

Kao što je to bio slučaj i sa prethodno pomenutim heštegovima, i ovaj tip bi trebalo povremeno uvrstiti u objave, ali nije dobra ideja da se fokusirate samo na njih, iako na prvi pogled možda deluje kao da vam mogu doneti najbolje rezultate. Igrajte se, kombinujte i na taj način sami dođite do zaključka koji tip heštegova ide najbolje uz vaše objave.

Lokacijski Heštegovi

Lokacijski heštegovi služe za targetiranje specifične publike koja živi i radi na određenoj teritoriji i ovaj tip heštega je veoma koristan za lokalna poslovanja i sve one koji poseduju fizički poslovni objekat u određenom gradu. Dodavanjem lokacije u okviru heštega možete lako doći do potencijalnih kupaca ili konzumenata kojima je potrebna vaša usluga. Ako zamislimo, na primer, da putem Instagrama želimo da se informišemo o frizerskim salonima u Beogradu, mogli bismo da koristimo #frizerbeograd kao sredstvo pretraživanja.

lokacijski hešteg primer

Ako, sa druge strane, vaše poslovanje ne zavisi od konkretne lokacije, kao što je to recimo slučaj kod mene, preskočite ove heštegove zato što vam oni ne mogu doneti nikakvu korist, niti ćete sa njima postići ono što ste zamislili.

Gore nabrojani tipovi heštegova u svakom slučaju nisu jedini koji postoje, i često se koriste i neki drugi poput heštegova o publici, heštegova o događajima i slično, ali je za potrebe ovog teksta bilo dovojno da se nabroje oni najpopularniji koji se u praksi u najvećoj meri i mogu iskoristiti.

Istraživanje Heštegova

U prethodnim sekcijama ovog teksta pokušali smo da istaknemo značaj dodavanja adekvatnih heštegova u okviru Instagram objava. Takođe smo videli zapanjujuću statistiku koja govori o tome da upotreba heštegova može povećati stepen interakcije na našim objavama za čak 70%. Kako bismo zaista koristili samo one heštegove koji nam mogu pomoći da razvijemo naš profil i poslovanje, neophodno je da najpre izvršimo temeljno istraživanje i napravimo listu heštegova koje planiramo da koristimo u narednom periodu.

Naredno logično pitanje jeste kako da dođemo do kvalitetne liste heštegova? Odgovor je na sreću vrlo jednostavan jer danas postoje mnogobrojni alati koji služe upravo za pretragu heštegova. Kao neke od najpopularnijih možemo navesti: Hootsuit, Hashtagify, KeyHole, All Hastag itd. Alat koji sam ja do sada najviše koristila za potrebe klijenata jeste Keyword Tool. Veoma je lak za korišćenje i jedino što je potrebno da učinite jeste da ukucate hešteg koji želite da istražite, da odaberete željeni jezik, a alat će vam prikazati koliko objava je povezano sa tim heštegom, kao i neke slične pojmove koji takođe postoje na Instagramu.

keyword tool primer

Ono što je ipak važno naglasiti jeste to da ne postoji nijedan alat koji nam može garantovati 100% precizne i relevantne podatke, pa vam savetujem da isprobate više različitih alata, kao i da izvršite manuelnu pretragu heštegova. Ovaj postupak oduzima vreme, ali ćete jedino na taj način biti sigurni da koristite adekvatne heštegove za vaše potrebe. Isto tako, bitno je da znate da neće svi heštegovi koje pronađete biti pogodni za upotrebu. Nakon što završite sa istraživanjem, filtrirajte vašu listu i izbacite sve one heštegove za koje smatrate da vam nisu značajni i da neće u dovoljnoj meri targetirati vašu željenu publiku.

Kako biste sebi olakšali proces istraživanja i napravili najbolji izbor heštegova, zapitajte se o sledećim pitanjima:

  • Da li su heštegovi na vašoj listi veoma, srednje ili slabo popularni? Ukoliko imate previše veoma popularnih heštegova potrudite se da pronađete zamenu koja se svrstava u srednje popularnu grupu, iz razloga što ćete na taj način sebi povećati šansu za bolji prikaz objave. Slabo popularne heštegove koristite samo ako se odnose na vaš lčni brend koji tek treba da izgradite.
  • Kojoj grupi i tipu heštegovi pripadaju? Odvojite heštegove prema temama na koje se odnose, kao i prema tipovima u koje se svrstavaju kako biste znali uz koje objave da ih koristite.
  • Vodite li statistiku o postignutim rezultatima? Ukoliko koristite različite heštegove i često eksperimentišete, jedini način da proverite njihovu uspešnost jeste putem praćenja rezultata pojedinačnih heštegova. Na ovaj način ćete znati koje heštegove treba da izbacite iz upotrebe, koje da modifikujete, kao i koje treba da koristite češće.

Što više heštegova uspete da sakupite na svoju listu to bolje. Nakon što ih zapišete sve, napravićete dalju selekciju i odabrati 30 najboljih koje ćete najpre isprobati. Pokušajte takođe i da od hešetegova u listi napravite više različitih kombinacija kako biste i na taj način testirali njihovu uspešnost. Zapamtite da je proces istraživanja izuzetno važan i posvetite dovoljnu količinu vremena ovom delu posla.

Kratak Rezime

U ovom tekstu videli smo da heštegovi nisu samo neki moderni trend koji se koristi među popularnim Instagram korisnicima, već da mogu da igraju značajnu ulogu u razvoju poslovnih profila i privlačenju nove publike. Kao što sam to i rekla u uvodnom delu teksta, i sama se još uvek upoznajem sa heštegovima i ne mogu da kažem da sam ekspert kada je ova oblast u pitanju. Ono što sa druge strane mogu da potvrdim, jeste to da od kada sam počela da primenjujem savete koje sam sa vama ovde podelila, uviđam mnogo veći stepen interakcije na objavama i blagi porast pratilaca. Kako biste uspeli sa heštegovima morate biti strpljivi i kontinuirano raditi na kvalitetu vaših objava.

Ukoliko su vam potrebni brzi rezultati, onda je u svakom slučaju preporuka da se odlučite za plaćeno oglašavanje zato što ćete na ovaj način nešto lakše ostvariti svoj cilj. Ipak, ukoliko planirate da izgradite jak i stabilan brend i ako želite da putem svog Instagram profila steknete nove klijente, potrebno je da se posvetitite i heštegovima koji će u budućnosti verovatno imati još značajniju ulogu nego što je to danas slučaj. Za sva dodatna pitanja i pomoć, javite mi se putem kontakt forme ili poruke na društvenim mrežama. Srećno sa pretragom heštegova i zapamtite - samo strpljenje i stalan rad donose uspeh.