5

Skrivena moć emailova.

Email oglašavanje ima zaista neverovatan potencijal.

Međutim, zbog nedostatka informacija, taj potencijal je u praksi često neiskoršćen.

Stekni prednost.

Angažuj tim koji ima dugogodišnje iskustvo u radu sa velikim kompanijama,

i iskoristi sve prednosti koje ovaj vid marketinga može da ponudi.

Koje su prednosti?

Postoji nekoliko nesumnjivih prednosti ovog tipa oglašavanja.

  • 1. Manja konkurencija

    S obzirom na nizak procenat zastupljenosti email marketinga u praksi, bićete uvek korak ispred drugih.

  • 2. Veća kontrola

    Vi birate Vaše klijente. Na ovaj način se u značajnoj meri povećavaju šanse za bolje konverzije.

  • 3. Direktan pristup

    Kvalitetno e-mail istraživanje će Vam omogućiti da se klijentima obratite na direktniji način.

  • 4. Baza kontakata

    Bićete u prilici da kreirate bazu kontakata koja čak i na širem planu može biti od neprocenjive vrednosti.

Veruj u proces.

Ukoliko se ispoštuju određeni profesionalni standardi i procedure,

email marketing može biti pravi pristup koji će Vašem biznisu doneti mnogo.

Istraživanje

Prva faza se odnosi na istraživanje relevantnih kontakata.

  • Spisak: Utvrđivanje spiska poželjnih industrija, firmi i zanimanja ljudi koji rade u njima.
  • Podaci: Istraživanje relevantnih kontakt podatka (primarno email adresa), uz obavezno poštovanje svih pravila o privatnosti.
  • Baza: Unos podataka u tabelu zajedno sa kratkim opisom radnih mesta, u svrhu kreiranja sveobuhvatne baze podataka.

Kreiranje

Druga faza obuhvata kreiranje emaila i rad na njegovom izgledu.

  • Dizajn: Dizajniranje i sastavljanje adekvatnog templejta koji će se često koristiti, naročito za slanje važnih emailova.
  • Sadržaj: Sastavljanje pažljivo osmišljenih, personalizovanih poruka koje ilustruju rešenje konkretnog problema koje je neophodno klijentu.
  • Kvalitet: Poštovanje svih savremenih normi prilikom sastavljanja teksta i izgleda samog emaila uz izbegavanje generičkih formi.

Slanje

Treća faza se odnosi na strategiju slanja emailova.

  • Tajming: Utvrđivanje najoptimalnijih termina za slanje emailova kao i frekventnosti njihovog slanja.
  • Sekvence: Kreiranje nekoliko različitih email sekvenci (koraka), koje imaju za cilj da prenesu poruke različitog tipa.
  • Tipovi: Prezentacioni mejlovi, mejlovi podsećanja, mejlovi u kojima se šalje neka studija slučaja, mejlovi koji ističu iskustva drugih korisnika i slično.

Provera

Na kraju, proveravamo rezultate čitavog procesa.

  • Praćenje: Praćenje rezultata, odnosno analiza napretka na mesečnom nivou.
  • Praćenje: Procena količine otvorenih mejlova, poruka na koje je odgovoreno i eventualnog odjavljivanja sa liste.
  • Praćenje: Prilagođavanje strategije u odnosu na rezultate prethodno obavljenih analiza.

Sve je spremno.
Možemo da počnemo.

Javi se odmah