Skrivena moć emailova.
Email oglašavanje ima zaista neverovatan potencijal.
Međutim, zbog nedostatka informacija, taj potencijal je u praksi često neiskoršćen.
Stekni prednost.
Angažuj tim koji ima dugogodišnje iskustvo u radu sa velikim kompanijama,
i iskoristi sve prednosti koje ovaj vid marketinga može da ponudi.
Koje su prednosti?
Postoji nekoliko nesumnjivih prednosti ovog tipa oglašavanja.
1. Manja konkurencija
S obzirom na nizak procenat zastupljenosti email marketinga u praksi, bićete uvek korak ispred drugih.
2. Veća kontrola
Vi birate Vaše klijente. Na ovaj način se u značajnoj meri povećavaju šanse za bolje konverzije.
3. Direktan pristup
Kvalitetno e-mail istraživanje će Vam omogućiti da se klijentima obratite na direktniji način.
4. Baza kontakata
Bićete u prilici da kreirate bazu kontakata koja čak i na širem planu može biti od neprocenjive vrednosti.
Veruj u proces.
Ukoliko se ispoštuju određeni profesionalni standardi i procedure,
email marketing može biti pravi pristup koji će Vašem biznisu doneti mnogo.
Istraživanje
Prva faza se odnosi na istraživanje relevantnih kontakata.
- Spisak: Utvrđivanje spiska poželjnih industrija, firmi i zanimanja ljudi koji rade u njima.
- Podaci: Istraživanje relevantnih kontakt podatka (primarno email adresa), uz obavezno poštovanje svih pravila o privatnosti.
- Baza: Unos podataka u tabelu zajedno sa kratkim opisom radnih mesta, u svrhu kreiranja sveobuhvatne baze podataka.
Kreiranje
Druga faza obuhvata kreiranje emaila i rad na njegovom izgledu.
- Dizajn: Dizajniranje i sastavljanje adekvatnog templejta koji će se često koristiti, naročito za slanje važnih emailova.
- Sadržaj: Sastavljanje pažljivo osmišljenih, personalizovanih poruka koje ilustruju rešenje konkretnog problema koje je neophodno klijentu.
- Kvalitet: Poštovanje svih savremenih normi prilikom sastavljanja teksta i izgleda samog emaila uz izbegavanje generičkih formi.
Slanje
Treća faza se odnosi na strategiju slanja emailova.
- Tajming: Utvrđivanje najoptimalnijih termina za slanje emailova kao i frekventnosti njihovog slanja.
- Sekvence: Kreiranje nekoliko različitih email sekvenci (koraka), koje imaju za cilj da prenesu poruke različitog tipa.
- Tipovi: Prezentacioni mejlovi, mejlovi podsećanja, mejlovi u kojima se šalje neka studija slučaja, mejlovi koji ističu iskustva drugih korisnika i slično.
Provera
Na kraju, proveravamo rezultate čitavog procesa.
- Praćenje: Praćenje rezultata, odnosno analiza napretka na mesečnom nivou.
- Praćenje: Procena količine otvorenih mejlova, poruka na koje je odgovoreno i eventualnog odjavljivanja sa liste.
- Praćenje: Prilagođavanje strategije u odnosu na rezultate prethodno obavljenih analiza.