Reklamiranje na Tviteru i Vrste Tviter Oglasa

Saznajte koje su glavne prednosti oglašavanja na Tviteru i kako iskoristiti dodatne opcije koje ova platforma nudi.

Author image
Klara Pelhe
Datum ažuriranja
Datum objave
Prva objava:
Vreme čitanja: 18 min.
Featured blog post image

Kada se pomene termin društvene mreže, veliki broj ljudi najpre pomisli na Facebook ili Instagram. Razlog za ovo verovatno leži u tome što statistički podaci pokazuju da, barem na prostoru Balkana, one imaju najveći broj aktivnih korisnika. Upravo zbog toga se i veliki deo digitalnog oglašavanja odvija upravo na njima, dok se sa druge strane pomalo zanemaruju neki drugi kanali koji takođe mogu doneti značajne rezultate.

Prednosti Twitter Reklamiranja

Ako bih vas pitala da li ste znali da prema poslednjim podacima Twitter poseduje čak 302 miliona aktivnih korisnika na globalnom nivou, nisam sigurna da bi vaš odgovor bio potvrdan. Ukoliko uz ovo dodamo i činjenicu da se na ovoj mreži postavlja oko 500 miliona objava dnevno, možemo vrlo lako doći do zaključka da je Twitter veoma plodonosno polje kada je u pitanju marketing i da sadrži mnogo potencijala za prezentovanje raznih proizvoda i usluga.

Twitter je već više od devet godina prisutan na internetu, ali se i pored toga još uvek relativno retko koristi kao sredstvo reklamiranja. Ova mreža se na neki način percipira kao mesto na kojem uticajne ličnosti izražavaju svoja mišljenja, što i jeste bio slučaj u prvim godinama njegovog postojanja. Međutim, situacija se vremenom značajno promenila pa sada sve veći broj ljudi koji se ne bavi javnim poslovima otvara profile i aktivno piše i deli sadržaje. Čim je ova kompanija primetila da dobija sve veću količinu novih korisnika, počela je da plasira nova rešenja koja su bila okrenuta upravo povećanju obima oglašavanja. Dok su Twitter oglasi ranije prvenstveno bili okrenuti ka jačanju svesti o brendu, oni sada nude mnogo više mogućnosti koje direktno utiču na procenat prodaje proizvoda i usluga.

Ukoliko ste i dalje skeptični u vezi oglašavanja na ovoj mreži, mogu navesti i skorašnji podatak iz Twitter-ovog godišnjeg izveštaja koji govori o tome da su njihovi korisnici počeli da uspostavljaju sve veći stepen interakcije sa oglasima (da ih lajkuju, dele, kontaktiraju oglašivača i slično). Pored ovoga, posebno je naglašena informacija da oni koji upotrebljavaju ovu mrežu provode čak 26% više vremena u čitanju i komentarisanju oglasnih objava u odnosu na korisnike svih ostalih društvenih platformi.

Verujem da su mnogi od vas pomalo i iznenađeni navedenim činjenicama, ali razlog sve veće dominacije Twitter-a na polju reklamiranja leži upravo u njegovoj transparentnosti. Za razliku od velikoj broja konkurentskih mreža, na Twitter-u je moguće pregledati sadržaj i bez otvorenog profila pa je samim tim i lakše doći u dodir sa nekom oglasnom objavom. Osim toga, poznato je i da su čuveni hashtag-ovi stekli popularnost upravo na ovom mestu, a pošto se i dalje često upotrebljavaju, čak i oni mogu poslužiti kao jedan od efikasnih kanala za plasiranje ponude.

Nakon ovog kratkog uvoda o benefitima reklamiranja na Twitter-u, krajnje je vreme da vidimo i koji to tipovi oglasnih kampanja postoje na ovoj mreži i kako izgleda sam postupak njihovog kreiranja. Tek kada dobijete sveobuhvatnu sliku o procesu oglašavanja na ovoj mreži, bićete u prilici da donesete pravu odluku o tome da li želite da isprobate ovaj kanal u svrhu promocije svojih prozvoda ili usluga.

Vrste Twitter Kampanja

Pre nego što krenemo da korak po korak objašnjavamo način pravljenja oglasa na Twitter-u, želela bih da naglasim da ukoliko nikada do sada niste koristili ovu mrežu u svrhu oglašavanja, ili ukoliko čak ni nemate otvoren profil na njoj, da to ni u kom slučaju ne znači da ova platforma ne može biti korisna za vas. Mogu priznati da ni sama nisam aktivan korisnik Twitter-a, ali me je posao naveo da se oglašavam na njemu i mogu da kažem da su rezultati koje sam ostvarila bili i više nego zadovoljavajući. Upravo iz tog razloga sam i odlučila da jedan tekst posvetim ovoj temi za koju smatram da nije u dovoljnoj meri zastupljena na našim prostorima.

Ukoliko želite da krenete sa procesom oglašavanja na Twitter-u, ono što bi prvo trebalo da uradite jeste da se ulogujete na svoj profil (za ovu svrhu će biti neophodno da imate otvoren nalog). Kada dođete do početne, iliti home stranice na levoj strani ekrana videćete neku vrstu navigacije u kojoj se nalazi nekoliko ikonica. Kako biste bili preusmereni na stranicu koja se bavi oglašavanjem, potrebno je da kliknete na tri tačke koje se nalaze na samom kraju navigacije i da u meniju koji će vam se otvoriti odaberete opciju Twitter Ads.

twitter ads menu

Na slici iznad crvenom linijom podvučena je Twitter Ads opcija koju ćete koristiti za kreiranje svojih kampanja.

Nakon ovog koraka otvoriće vam se nova stranica na kojoj ćete započeti sa kreiranjem svojih oglasa i na kojoj ćete kasnije i pratiti rezultate vaših kampanja. Prva stvar koju ćete na ovom mestu uraditi jeste odabir vrste kampanje koju želite da napravite, a koja se prvenstveno odnosi na cilj koji želite da ostvarite (zbog čega ova stranica i nosi naziv Campaign objective). Ukoliko niste sigurni koji tip da odaberete možete dobiti i pomoć klikom na link Learn more, ali vam ja svakako savetujem da pre samog pravljenja oglasa odredite svoju strategiju i plan.

Na slici ispod imate priliku da vidite izgled Campaign objective stranice, kao i vrste kampanja koje će vam se ponuditi.

campaign objective

Tipovi Twitter Oglasa

Kao što smo to već pomenuli, nakon što napravite makar bazičnu strategiju vašeg oglašavanja, možete krenuti sa pravljenjem oglasa i odabirom njegovog cilja. Kampanje koje nam Twitter nudi kao opcije jesu sledeće:

Followers Kampanja

Kao što joj i samo ime kaže, ova kampanja je prvenstveno namenjena onima koji kao glavni cilj imaju povećanje broja Twitter pratilaca. Ukoliko tek započinjete sa promocijom na ovoj mreži ili ukoliko ste skoro pokrenuli svoj brend, ovaj tip oglasa može biti interesantan za vas jer će vam pomoći da postanete prepoznatljivi i da kreirate solidnu bazu pratilaca. Followers kampanju takođe možete koristiti i u onim situacijama kada želite da uspostavite veći stepen interakcije sa onima koji vas prate jer će na taj način vaš sadržaj stići do šire publike (tako što će vaši pratioci lajkovati, komentarisati ili deliti vaše objave).

Oglasi koji se kreiraju u okviru Followers kampanja se prikazuju kao tweet-ovi na home stranici vaše targetirane publike, ali takođe i u okviru opcije Who to Follow koja se prikazuje na više različitih mesta u okviru samog Twitter-a.

Website Clicks/Conversions Kampanja

Ovaj tip kampanje se u najvećoj meri koristi onda kada želimo da povećamo saobraćaj na našem sajtu (ili sajtu našeg klijenta), ali i onda kada želimo da povećamo stepen konverzija na njemu. Oglas koji se kreira u okviru ove kampanje se uglavnom sastoji od: naslova, slike, call-to-action dugmeta i linka ka odgovarajućoj stranici sajta.

Kreiranje i implementacija website conversion taga

Ono što je bitno da znate kada je ova kampanja u pitanju, jeste to da će pre kreiranja samog oglasa biti neophodno da aktivirate website tag koji će pratiti aktivnosti posetioca vašeg sajta kako biste te informacije kasnije i iskoristili u procesu targetiranja publike. Kada podesite ovaj kod bićete u prilici da vidite aktivnosti na sajtu koje upražnjavaju oni korisnici koji su na njega došli putem vašeg Website clicks/conversion oglasa.

Opciju za instaliranje website conversion taga možete pronaći u okviru same Twitter Ads stranice klikom na padajući meni pod nazivom Tools u okviru kojeg treba da odaberete opciju Conversion tracking.

Nakon ovog koraka jednostavno kliknite na opciju Create new website tag, a odmah nakon toga i imenujte vaš tag, a zatim i izaberite tip konverzije koji najbolje odgovara vašim potrebama, bilo da je to site visits, purchase, downloads ili nešto drugo. Sam izbor zavisi od onoga što želite da postignete sa svojom kampanjom, odnosno od toga da li želite da pratite posete sajta, kupovinu nekog proizvoda na njemu ili neku akciju kao što je to, recimo, download itd.

Kada završite sa izborom konverzije, imaćete priliku i da podesite vremenski okvir u okviru kojeg želite da prikupljate podatke o posetiocima vašeg sajta. Preporučeno vreme je 30 dana jer kraći i duži vremenski periodi mogu dati nešto nepreciznije podatke. Osim ovog podešavanja, ponudiće vam se i mogućnost da odlučite da li ćete navedena podešavanja primeniti na sve posetioce vašeg sajta ili ćete ih suziti samo na posetioce nekih specifičnih stranica.

Onda kada budete zadovoljni svojim podešavanjima, kliknite na dugme Save tag and generate code snippet. Nakon ovoga, dobićete snippet koji treba da postavite u okviru koda svog sajta (u okviru HTML fajla ili putem plugin-a ako koristite Wordpress sajt). S obzirom na to da se ovim poslom uglavnom bave web developeri, savetujem vam da, ukoliko niste sigurni kako da implementirate snippet, potražite njihovu pomoć kako ne bi došlo do neke greške.

Na slici ispod možete videti kako izgleda snippet, odnosno deo koda koje treba da postavite na sajt:

website tag

Awareness Kampanja

Awareness kampanja za glavni cilj ima jačanje svesti o nekom brendu i stvaranje njegovog jedinistvenog imidža. Ukoliko se odlučite za ovu kampanju, vaši oglasi će biti raspoređeni tako da dođu do što većeg broja ljudi (što će naravno zavisiti i od budžeta koji imate na raspolaganju). Iako se ova vrsta oglasne kampanje plaća po broju impression-a (odnosno pregleda), ona u velikoj meri može doprineti tome da ljudi zaprate vaš profil, ili recimo, retweet-uju vaš sadržaj što sve zajedno može doprineti boljoj vidljivosti i prepoznatljivosti.

App Install Kampanja

Ovaj tip kampanje može biti pravi izbor za vas ukoliko posedujete neku aplikaciju za mobilne telefone, ili ukoliko radite za nekoga ko poseduje takav proizvod. Oglasi koji se kreiraju u okviru App install kampanje se mogu prikazivati kako onima koji tek treba da saznaju za vašu aplikaciju, tako i onima koji su već njeni korisnici.

U okviru samog podešavanja ove kampanje, biće neophodno da unesete URL vaše aplikacije, bilo da se ona nalazi na Google Play ili na Apple Store-u. Kod App Install kampanje plaćate za one klikove koji vode ka stranici na kojoj se instalira vaša aplikacija, ali ne i za njeno instaliranje. Ovaj podatak može na prvi pogled delovati pomalo obeshrabrujuće, ali kao što i sami znate, ne postoji nijedna vrste oglasa koja vam može garantovati sigurne rezultate. Ukoliko vam je bitno da pratite statistiku koja govori o tome koliko puta je vaša aplikacija instalirana, možete koristiti neku od Twitter-ovih partnerskih stranica poput Crashlytics-a, koji će vam brzo pružiti potrebne podatke.

Tweet Engagement i Promoted Video Views Kampanje

Tweet engagement kampanja se pre svega odnosi na promociju vaših tweet-ova kako bi oni stigli do što većeg broja ljudi koji su zainteresovani za vaš sadržaj. Ukoliko ovi oglasi dođu do prave publike, ona će ih retweet-ovati, komentarisati i lajkovati što će samim tim dodatno doprineti prepoznatljivosti vašeg proizvoda ili usluge. Ako tek počinjete sa Twitter oglašavanjem, ovaj tip kampanje može biti veoma pogodan za vas iz razloga što može doneti veoma dobre rezultate uz relativno malu količinu uloženog novca.

Promovisani tweet oglasi se mogu videti na raznim mestima u okviru samog Twitter-a, a među njih spadaju: sami rezultati pretraga kada korisnici pretražuju određenu temu ili hashtag, profili korisnika, home stranice, aplikacije koje su deo Twitter-ove partnerske mreže i slično. Kao što to možete primetiti, ovaj tip oglasa nam daje široku lepezu mogućnosti za prezentovanje naše ponude. Ovi oglasi vizuelno izgledaju identično kao i svi ostali tweet-ovi, sa tom razlikom što uz njih stoji naznaka da su promovisani.

Kada govorimo o Promoted Video Views kampanjama, možemo slobodno reći da su one u suštini veoma slične Tweet Engagement oglasima, sa glavnom razlikom što se u ovom slučaju promoviše video sadržaj. Ova vrsta oglasne kampanje može biti veoma upečatljiva i zanimljiva, posebno ukoliko se promoviše neki kreativni video snimak. Kada sam tek počinjala sa Twitter oglašavanjem, ja sam kreirala upravo video kampanje jer sam sa njima mogla da postignem dobre rezultate čak i sa relativno niskim budžetom. Zbog toga i vama preporučujem da na početku krenete sa Promoted tweet ili video kampanjama jer su jednostavne za kreiranje, a mogu značajno doprineti boljoj prepoznatljivosti vašeg proizvoda ili usluge.

Targetiranje i Podešavanje Budžeta

U prethodnom poglavlju imali ste priliku da vidite koje su to glavne vrste oglasnih kampanja koje nam Twitter nudi, kao i to kako da odaberete onu koja najbolje odgovara vašim potrebama. Nakon što odaberete adekvatnu kampanju biće potrebno da podesite i ostale bitne stvari koje u velikoj meri mogu odrediti njihovu uspešnost, kao što su to: karakteristike publike kojoj želite da prikažete oglase, budžet, ključne reči i slično. Ukoliko ste već imali priliku da kreirate kampanje na nekoj drugoj društvenoj mreži, ovi procesi će vam biti poznati jer veoma nalikuju podešavanjima na, recimo, Facebook-u ili Instagram-u. U tekstu koji sledi proći ćemo kroz sve osnovne opcije koje će vam biti ponuđene u procesu kreiranja jedne kampanje, kako biste na osnovu njih korak po korak krenuli da pravite svoj prvi Twitter oglas.

Campaign Details

Kada izaberete neku od kampanja o kojima smo ranije govorili, otvoriće vam se prozor pod nazivom Campaign details u okviru kojeg ćete prvo dobiti opciju da je imenujete, što je veoma važan korak jer će vam pravilno imenovanje pomoći da lako pratite rezultate kampanja (pogotovo onda kada budete imali više kampanja koje ćete pratiti istovremeno). Na slici ispod imate priliku da vidite izgled ovog prozora, kao i ponuđene opcije u okviru njega.

campaign details

Odmah nakon imenovanja kampanja biće potrebno da odredite i budžet koji želite da uložite u svoju kampanju. Na ostalim društvenim mrežama ova opcija se uglavnom nalazi na samom kraju podešavanja, ali je politika Twitter-a nešto drugačija pa se ovde obraća posebna pažnja na određivanje budžeta. Još jedna razlika u odnosu na ostale mreže leži u tome što je ovde neophodno da odredite dnevni budžet, odnosno maksimalnu količinu novca koju ste spremni da potrošite u toku jednog dana. Pored ovoga imate i mogućnost da postavite ukupan budžet koji ćete uložiti u kampanju, ali će se novac prvenstveno raspoređivati na dnevnom nivou. Poslednja mogućnost koja vam se nudi u okviru ovih podešavanja jeste vremenski okvir u kojem će se vaša kampanja prikazivati, pa tako možete odrediti datume njenog početka i kraja.

Ad Group Details

Nakon Campaign details prozora klikom na dugme next bićete preusmereni na novi set opcija koje dele zajednički naziv Ad group details. Pretpostavljam da ste u ovom trenutku pomalo zbunjeni i da se pitate zašto ova opcija postoji na Twitter-u, s obzirom na to da Ad grupe uglavnom vezujemo za oglašavanje na Google Ads-u. Odgovor jednostavno leži u tome što Twitter ima drugačiju organizaciju oglasnih kampanja zbog čega su se i odlučili za uvođenje Ad grupa koje bi korisnicima trebalo da pomognu da u okviru jedne kampanje podese više različitih targetiranja kako bi pronašli ona koja im donose veću efikasnost.

Kao što ste to već mogli primetiti, Ad grupe prvenstveno služe za bolju organizaciju kampanja i eksperimentisanje sa različitim podešavanjima, pa vam one mogu biti korisne ukoliko tek počinjete sa oglašavanjem na ovoj mreži. U okviru Ad group opcije imate mogućnost da podesite ukupan budžet koji će se trošiti po pojedinačnoj Ad grupi, a pored toga može odabrati i bid type, odnosno način na osnovu kojeg ćete plaćati po određenoj interakciji sa vašim oglasom (bio to klik na link, lajk, šer ili nešto drugo). Opcije koje vam se nude u okviru ovog polja jesu: automated bid, što znači će Twitter sam izabrati najbolji način za raspoređivanje budžeta koji ste prethodno odredili, kao i maximum bid koji vam dozvoljava da sami odredite cenu koju ćete plaćati po jednom kliku, lajku, šeru itd.

ad groups

Targeting

Kada završite sa Campaign details i Ad group podešavanjima, krajnje je vreme da se fokusirate i na opcije koje se tiču targetiranja vaše publike, odnosno na određivanje ljudi kojima će se vaš oglas prikazivati. Ukoliko imate iskustva sa kreiranjem oglasa na nekoj drugoj društvenoj mreži, sigurno znate koliko su ova podešavanja važna i u kojoj meri mogu uticati na uspešnost vaših kampanja. Upravo zbog toga vam savetujem da se na ovom delu zadržite neko vreme i da dobro razmislite o targetiranju koje želite da podesite.

Demographics

Ono na šta ćete najpre obratiti pažnju kada je targetiranje u pitanju jesu Demographics opcije u okviru kojih ćete najpre odrediti pol vaše željene publike – da li ćete oglas plasirati ženama, muškarcima ili i jednima i drugima (što najviše zavisi od tipa proizvoda ili usluge koju nudite). Nakon ovoga imate mogućnost da odredite starosni raspon vaše publike, da odredite njihovu geografsku lokaciju, kao i tehnološke karakteristike koje ih odlikuju, kao što su to, na primer, tipovi uređaja koje koriste, operativni sistemi kojima se služe, platforme koje upotrebljavaju i slično.

Audience Features

Odmah nakon što završite sa određivanjem demografskih karakteristika publike, Twitter vam daje mogućnost da se posvetite podešavanju određenih detalja za koje smatrate da mogu bitni za vaše oglase. Ove opcije se sa jedne strane odnose na interesovanja koja vaša publika ima, navike koje upražnjava, ali takođe i na određene ključne reči koje mogu uticati na količinu prikaza vaših oglasa.

Kada govorimo o interesovanjima, možemo napomenuti da Twitter nudi čak 25 kategorija interesovanja po kojima možemo grupisati našu publiku, a neke od njih su: događaji, lepota, putovanja, društvene teme, ljubimci, knjige, obrazovanje i slično. Ove kategorije mogu pomoći u procesu testiranja i eksperimentisanja jer se na osnovu različitih interesovanja relativno lako može uvideti koja od njih doprinose većoj konverziji, odnosno ostvarenju zadatog cilja.

audience features

Na slici iznad prikazan je izgled nekih od interesovanja koji se nude u okviru Audience features opcije.

Još jedna korisna opcija kod podešavanja publike jeste takozvana Follower look-alike opcija koja nam između ostalog nudi priliku da unesemo username naših glavnih konkurenata kako bi se naši oglasi plasirali i njihovim pratiocima. Ova opcija je veoma jednostavna jer zahteva prost unos imena profila čije pratioce želimo da targetiramo, a uz nju dobijamo priliku da privučemo one osobe koje su već pokazala izvesnu zainteresovanost za slične proizvode ili usluge.

Keywords

Iako su Keyword-ovi takođe deo Audience feature opcije, odlučila sam da ih posebno izdvojim kako bih na taj način dodatno istakla značaj ovog podešavanja. Čitajući ovaj tekst već ste imali priliku da uvidite da Twitter na neki način kombinuje klasične opcije oglašavanja koje nude i druge društvene mreže, ali da pored njih sadrži i određena podešavanja koja se uglavnom postavljaju prilikom pravljenja Google Ads oglasa.

Jedno od takvih podešavanja jesu upravo ključne reči koje nam pružaju priliku da unesemo željene reči i termine koje su pretraživane na Twitter-u, ili koje sa druge strane, neko poseduje u svojim tweet objavama, kako bi se naši oglasi prikazali upravo tim ljudima. S obzirom na to da ključne reči imaju veliku ulogu u svetu digitalnog marketinga i plasiranja oglasa, smatram da bi ovu opciju svakako trebalo da iskoristite jer ćete na taj način imati značajno veću šansu da pronađete najadekvatniju publiku kojoj ćete plasirati svoj oglas.

Na slici ispod možete videti deo prozora u okviru kojeg se određuju ključne reči.

keywords targeting

Creative

Nakon što završite sa svim prethodno pomenutim podešavanjima, ostaje vam još jedan, finalni korak, a on se odnosi na izbor kreative, odnosno izbor sadržaja koji će ustvari i predstavljati vaš oglas. Bilo da oglašavate fotografiju ili video, biće potrebno da ih najpre postavite na svoj profil, a da zatim u ovom prozoru odaberete objavu koju želite da reklamirate i na taj način je povežete sa svim podešavanjima koja ste odredili u ranijim koracima. Kada odaberete željenu objavu, biće potrebno da kliknete na dugme Next koje će vas preusmeriti na novi prozor pod nazivom Campaign review u kojem ćete proveriti sve podatke koje ste prethodno uneli, a ukoliko ste zadovoljni sa svojim podešavanjima, možete odabrati opciju Launch campaign i vaš oglas je spreman za prikazivanje!

Koje Zaključke Možemo Doneti?

Svrha prethodnih poglavlja, kao i celokupnog teksta bila je predstavljanje Twitter-a kao još jednog korisnog alata za digitalno oglašavanje. Iz ličnog iskustva, kao i iz razgovora sa kolegama, stekla sam utisak da je ova mreža u velikoj meri zapostavljena kada je u pitanju reklamiranje i upravo iz tog razloga sam i želela da vam, na neki način, dokažem da možete kreirati veoma uspešne kampanje na njoj.

Neke od glavnih prednosti Twitter-a svakako jesu te što on nudi široku lepezu mogućnosti, kao i to što kombinuje principe oglašavanja na ostalim društvenim mrežama sa oglašavanjem koje nam nudi Google Ads. Ukoliko su dobro postavljeni i podešeni, oglasi na ovoj mreži se i te kako mogu isplatiti, a kao što ste videli glavni razlog jeste taj što imamo opciju detaljnog targetiranja publike i da pronalaženja onih ljudi kod kojih postoji najveća šansa da će na kraju postati korisnici naših usluga ili kupci naših proizvoda.

Na ovom mestu možemo istaći i još jedan zanimljiv statistički podatak iz izveštaja Statist-a, koji nam govori o tome da prosečni korisnik Twitter-a za vreme jedne posete u proseku provede oko 3.39 minuta u čitanju objava. Ova brojka na prvi pogled možda ne deluje impozantno, ali ako uzmemo u obzir da prosečna pažnja internet korisnika iznosi svega 8 sekundi, možemo zaključiti da se na ovom mestu svakako provodi značajno više vremena u odnosu na ostale društvene mreže.

Prateći sve korake navedene u ovom tekstu, možete sa određenom dozom samopouzdanja krenuti sa kreiranjem svojih prvih Twitter oglasa. Kao što sam to već pomenula, pre pravljenja oglasa dobro razmislite o strategiji i ciljevima koje želite da ostvarite, kako biste na osnovu toga odredili sva podešavanja i odabrali najadekvatniju publiku. U početku vam savetujem da se odlučite za nešto jednostavnije tipove oglasa, poput Tweet engagement i Promoted videos kampanja, i da odredite nešto manji budžet koji ćete, kako vaš oglas bude napredovao, kasnije dodatno povećavati.

Kao i do sada, ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć ili ukoliko imate bilo kakvo pitanje slobodno mi se obratite putem mejla ili na nekoj od društvenih mreža. Srećno sa pravljenjem prvih kampanja, a vidimo se uskoro i sa nekim novim tekstom. 😊